niedziela, 6 marca 2016

Dzisiaj artystycznie - czyli malutki talent dziewczyny o zielonych oczach

Pierwsze co mam dzisiaj do powiedzenia to wielkie WOW! Ludzie, byłam pozytywnie zaskoczona komentarzami i liczbą wyświetleń! I zostałam jeszcze nominowana do LBA ( Cokolwiek to jest, jestem z siebie dumna. To podnosi na duchu! Super sprawa!).

Zacznę może od początku...
Parę dobrych lat (odkąd zaczęłam dobrze trzymać ołówek w łapce) rysowałam ile się dało. Czas mijał i progress rósł. Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić moim szkicem (WIP - WORK IN PROGRESS). Wzorowałam się na jednym z ujęć  z teledysku i nie jest to nikt inny jak mój ulubiony wokalista <3 ( te serducho jest chyba zbyt gimbusiarskie, nie sądzicie?) 
Może post nie jest zbyt długi, ale potrzebuję więcej czasu na post dłuższy. :>

*mój szkic, który będzie w kolorach*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz