niedziela, 6 marca 2016

Pierwsza w życiu nominacja do LBA :)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.”

Na wstępie muszę podziękować za nominację Posy z bloga  http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/ :D Dziękuję bardzo, jestem mile zaskoczona :D 



1. Ulubiona piosenka?
Ulubiona piosenka hmmm... na pewno pierwsze co mi przychodzi na myśl jest Radioactie zespołu Imagine Dragons. ( Nic dziwnego, w końcu jestem ich fanką!). Urzekła mnie swoim klimatem, takim post - apokaliptycznym trochę. Jest świetnie wykonana i po części ona natchnęła mnie do napisania książki :D 

2. Czemu zaczęłyście pisać?
Czemu? Cóż, weszłam na jednego z blogów, tyle że modowego, i stwierdziłam, że fajnie by było coś zacząć pisać swojego. Coś co nie jest zbytnio oklepane i coś co może zaciekawi też innych odbiorców. Osoby podobne do mnie :)

3. Co jest Waszą inspiracją?
Ojej, to trudne. Szczerze? Miałam dobry humor i słuchałam Dawida Podsiadło. *post niżej ze zdjęciem - tytuł piosenki* Tak, więc chyba do pisania inspiruje mnie wszystko!

4. Czy lubicie pluszowe zwierzaczki? Takie głębokie pytanie
Bardzo głębokie :D Lubię pluszowe zwierzaki, najbardziej pandę i Szczerbatka, bo dostałam je od mojego wspaniałego chłopaka :> Jak można nie lubić pluszaków w ogóle!?

5. Skąd pomysł na właśnie taki nick?
Proste. Mam zielone oczy, dosyć niespotykane jak u blondynki :)

6. Wymarzona fryzura?
Długie do pasa złociste loki :>

7. Największe marzenie? Możecie wybrać tylko jedno :(
Wydanie swojej własnej książki,a co!

8. Gdybyście mogły dodać sobie jedną cechę charakteru i jedną "zabrać" to jakie byłyby to cechy?
Odebrałabym sobie egoizm, a dodałabym sobie większej pewności siebie :)

9. Co sądzicie o plotkowaniu? 
Zależy. Czasem fajnie poplotkować, ale trzeba podchodzić do takich wiadomości z dystansem :)

10. Czego najbardziej nie lubicie w ludziach?
Dwulicowości. NIENAWIDZĘ. To najgorsze, co może być.

11. Gdybyście mogły zadać sobie jedno pytania, to o co byście spytały? 
Nie wiem xd 


Nominacje do LBA oraz pytania dodam  jutro :>
*pełna radości*

Pozdrawiam serdecznie! :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz